محرم

کلٌّ یَومٍ عاشُورا و کلُّ أرضِ کَربَلا

محرم

کلٌّ یَومٍ عاشُورا و کلُّ أرضِ کَربَلا

 

بسم الله الرحمن الرحیم

مداحی حاج محمود کریمی برای امام حسین (ع)

 

 

 

 

بارگیری مداحی            

 

 

 

 

 

 

 

 

 

همه هست آرزویم که ببینم از تو رویى
چه زیان تو را که من هم برسم به آرزویى؟!
بشکست اگر دل من، به فداى چشم مستت!
سر خُمّ مى سلامت، شکند اگر سبویى
 
می میرم با دیدن پلک لرزونت آقا
شال سیاهت پرچم ماه غمه
سینه پر درد من خیمه ی محرمه
میدونم که ماتم داری
میدونم که گرفتاری
منو تنها نگذاری منو تنها نگذاری
 
آقام آقام آقام آقام ای آقام
 
بی تو می میرم ای لیلای صحراگرد
سخته بی تو زندگی ای جان زهرا برگرد
رشته ی عشقو من از تو نمی برم
آخر یه روزی آقا من به دردت میخورم
همین روزا که گریونی
برات میشم یه قربونی
با چشمای بارونی
 
آقام آقام آقام آقام ای آقام
 
شد ماه گریه مولا گریونه امشب
نوحه ی عالم شده امون از دل زینب
ناله ی زهرا غریب مادر شده
ماه سینه زن های ارباب بی سر شده
فدای لبهای پارت
فدای طفل و گهوارت
دخترهای آوارت
 
کوفه نامرده کوفه بی عار و درده
کوفه بدقولی کرده ای کاش آقام برگرده
می ترسم آقا از پای پرآبله
تیرای سه شعبه رو دیدم دست حرمله
دلم خونه دلم خونه پریشونه پریشونه
مسلم روضه می خونه
کوفه میا حسین جان کوفه وفا ندارد
کوفی بی مروت شرم و حیا ندارد
 
 
 
 
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی